Senaste nytt

Eventuell missad connection Heathrow

Ok 25 minuter till innan vi får starta och till råga på allt tar batteriet i min bose slut och jag har glömt ett reservbatteri.

Var av planet och inne i terminalen på t3 19:44 efter bussgate utan bussar i en kvart. Kom till t5 20:00 och var i 1466710083226-1900595200.jpg genom security 20:11. Hade nog hunnit även om nästa inte varit försenat. Nu......

Det här börjar bli patetiskt. Ute på taxibanan och är nästan på väg att lyfta, nejdå tillbaks till stand då de just fått info att en passagerare aldrig dök upp men hade incheckat baggage.

Detta måste vara nytt rekord. Det var passagerare på planet som inte skulle vara här samtidigt som det saknades passagerare. Nu har dom tagit av folk från planet och nya har kommit på samtidigt som baggage har lastats av.

Edit: glömde bort att vi tankade igen.

Haha vilken parodi!

Så länge som det var en genomgående biljett har de duty of care, vilket innebär att de står för hotell. Om de vägrar är det bara att ta sofitel på agentens inrådan och sedan claima pengarna. Var beredd på en fajt, men när de agerar så korkat så att de inte har koll på sitt eget regelverk och inte vill vara flexibla (ombokning direkt) skulle jag inte skämmas att debitera dem 6 lax för en hotellnatt!

Och idag bjuder IAG tillbaka, -35% på aktierna när det var som värst. Nu är dom bara ner 22%. Fick även mitt silverkort i posten då gold går ut den sista. Happy days.

Trexit

Toppen