Senaste nytt

Eurobonusshop Julkalender 2017

Tråkigt att de inte har flygresor i kalendern, kan ju tycka att ett flygbolag skulle sälja just flygresor?
Jag gåller med om att det är tråkigt att inte SAS kör en julkalender. I detta fall är det Eurobonusshops julkalender, och de är väl ingen flygbolag (?) och har mig veterligen aldrig sålt flygresor.

Jag gåller med om att det är tråkigt att inte SAS kör en julkalender. I detta fall är det Eurobonusshops julkalender, och de är väl ingen flygbolag (?) och har mig veterligen aldrig sålt flygresor.
Precis. De skulle dock kunna sälja t ex rabatterade presentkort på Norwegian eller Ryan eftersom de är ett helt fristående bolag vad jag förstår.

Haha, ja ibland borde man öppna ögonen och läsa vad man signat upp sig till.

Hur registreras poängen vid köp? Via EB-shoppingportalen? Såklart syns inga poäng där för mig.. Ska man behöva vänta 8 v på efterregistrering med plusdeal oxå?

Toppen