Eurobonusshop Julkalender 2017

Resväskor i lucka 1 samt 100p per 100:-

Samsonite & American Tourister

Upp till 32% rabatt

I dagens lucka finns praktiska resväskeset från både Samsonite och American Tourister. Setten är perfekta när du skall ut och resa med hela familjen eller bara behöver ha med mycket packning!

Som nämnts ovan, resväskor i luckan. Det jag reagerade på var det fantastiskt generösa poängpriset på över 130k... Wow, vilket kap!

Engenero

Samsonite

Praktisk sæt fra Samsonite, som indeholder en 55 cm kuffert og en 75 cm rejsekuffert. Engenero er den letteste rejsetaske med polykarbonat-skal på markedet. Stilfuldt designet med et attraktivt eksteriør og interiør.

131 791 point eller 3 163 kr

Tråkigt att de inte har flygresor i kalendern, kan ju tycka att ett flygbolag skulle sälja just flygresor?

trekker skrev:Tråkigt att de inte har flygresor i kalendern, kan ju tycka att ett flygbolag skulle sälja just flygresor?Klicka för att utvidga...
Jag gåller med om att det är tråkigt att inte SAS kör en julkalender. I detta fall är det Eurobonusshops julkalender, och de är väl ingen flygbolag (?) och har mig veterligen aldrig sålt flygresor.

FFS skrev:Jag gåller med om att det är tråkigt att inte SAS kör en julkalender. I detta fall är det Eurobonusshops julkalender, och de är väl ingen flygbolag (?) och har mig veterligen aldrig sålt flygresor.Klicka för att utvidga...
Precis. De skulle dock kunna sälja t ex rabatterade presentkort på Norwegian eller Ryan eftersom de är ett helt fristående bolag vad jag förstår.

FFS skrev:Jag gåller med om att det är tråkigt att inte SAS kör en julkalender. I detta fall är det Eurobonusshops julkalender, och de är väl ingen flygbolag (?) och har mig veterligen aldrig sålt flygresor.Klicka för att utvidga...
Haha, ja ibland borde man öppna ögonen och läsa vad man signat upp sig till.

Hur registreras poängen vid köp? Via EB-shoppingportalen? Såklart syns inga poäng där för mig.. Ska man behöva vänta 8 v på efterregistrering med plusdeal oxå?

Kimmen00 skrev:Hur registreras poängen vid köp? Via EB-shoppingportalen? Såklart syns inga poäng där för mig.. Ska man behöva vänta 8 v på efterregistrering med plusdeal oxå?Klicka för att utvidga...
Logga in dig som på SAS-siten innan köp! För mig tog det 2v innan pts ramlade in.

Back