Senaste nytt

Eurobonuspoäng via mat.se

Beställde för 300:- förra veckan. Passade på o plocka hem lite såna där varor av större modell som man gärna undviker att släpa på i affären. Poängen kom in idag. Riktigt smidig och bra service. För 29:- i frakt kan jag faktiskt tänka mig att göra detta igen trots att det inte inbringar några fler poäng...

Hur har du tänkt när du värderar poängen?

10 öre styck. Ganska normal värdering.

60000 p ger en t o r till New York. En sådan för pengar kostar sällan mer än 6000:-

Flyger man bara First så är ju poängen värda mer.
Yes, ungefär så. Brukar landa på ungefär samma värden när jag jämför inrikesresor och och resor till det som det som kallas Nordic+ (?).
Så upp till 10 öre per poäng tycker jag kan vara vettigt att betala mer för vid onlineköp, biltankning eller vad det nu månne vara.

Har handlat från dom ganska mycket men sen höjde dom summan för fri leverans och då slutade jag. Men kan vara värt att prova detta. Bra att beställa tunga varor.

Jag har försökt läsa i tråden men hittar inget svar.

När jag klickar på länken i eurobonus-shop så hamnar jag direkt in på mat.se men det står inget om poäng någonstans.

Jag fattar inte hur jag ska veta om jag är rätt eller inte?

Jag har försökt läsa i tråden men hittar inget svar.

När jag klickar på länken i eurobonus-shop så hamnar jag direkt in på mat.se men det står inget om poäng någonstans.

Jag fattar inte hur jag ska veta om jag är rätt eller inte?
De är dåliga på djuplänkar, men det ska fortfarande fungera så länge kakorna fungerar

Toppen