DanielKif
Medlem
Fick det första gången. Andra gången var det inga problem.Är det bara jag som får en 404 när jag klickar på "gå till kampanjen"?
Fick det första gången. Andra gången var det inga problem.Är det bara jag som får en 404 när jag klickar på "gå till kampanjen"?
Om denna eurobonus-deal får folk att "spontan-shoppa" parmesan för 700 kronor går de nog plus i slutändanFungerade för mig nu också när jag gick via "välj butik" istället. Parmesanost för 700:- blev bara 550:-, ett klipp!
Edit: man skall kanske ta och läsa T&C innan man beställer... Inga EB-poäng när man använder rabattkoder. Men parmesanost är gott, behöver nog dock en jäst också.
Fast det blev ju bara 550:-, så även ett klipp för mig (ja, det går mycket parmesan hemma, det är nackdelen med att ha småbarn som man har lärt äta "riktig" mat, det blir dyrt)Om denna eurobonus-deal får folk att "spontan-shoppa" parmesan för 700 kronor går de nog plus i slutändan![]()
Förutom att du kan fördärva för andra genom att de ändrar villkoren för att "folk" gör beställningar som blir en förlust för företaget. Försök alltid tänka win-win inte win-loose.Eftersom man bara får poäng för 1 order så gör det väl inget om man lägger en beställning på 30-50kr?
Förutom att du kan fördärva för andra genom att de ändrar villkoren för att "folk" gör beställningar som blir en förlust för företaget. Försök alltid tänka win-win inte win-loose.
De levererar tyvärr bara inom Stockholm, Göteborg och Malmö med omnejd...
Surt för oss andra.
Jag la en beställning för 5 minuter sedan. Fått mail nu om att poängen är på väg in!