Senaste nytt

Eurobonus X 4 (apr-jun) tråden för "milage runs"

Jo det förstår jag ju , men detta borde ju bara fungera automagiskt. Hur svårt kan det vara?
För det kan väl inte vara medvetet man betalar ut för lite poäng?

Hör av dig till kundtjänsten så får du säkert de saknade 2450 poängen krediterade till ditt EB-konto.

Årets guld skulle då vara avklarat med 2st runs ARN-OSD-ARN med vändande flyg den 7/5.
( Inklusive AMEX-E+MC poäng)

Bokades som enkelbiljetter då MCT inte tillät ToR.
Inget problem att vandra ut och in genom security igen i Östersund på typ 5 minuter, speciellt inte om man sitter på rad 1.

Jag väntar dock fortfarande på att poängen ska registreras.
Är det numera vanligt att det tar mer än 3 veckor för registrering av poäng på SAS inrikes?

Årets guld skulle då vara avklarat med 2st runs ARN-OSD-ARN med vändande flyg den 7/5.
( Inklusive AMEX-E+MC poäng)

Bokades som enkelbiljetter då MCT inte tillät ToR.
Inget problem att vandra ut och in genom security igen i Östersund på typ 5 minuter, speciellt inte om man sitter på rad 1.

Jag väntar dock fortfarande på att poängen ska registreras.
Är det numera vanligt att det tar mer än 3 veckor för registrering av poäng på SAS inrikes?
Nej, ska bara ta någon dag max, gör efterregistrering.

Det blev en oplanerad MR (egentligen inte MR då han behövde åka) för min bror, han klarar av att bli EBD på en t/r till USA :). Kul att han börjat tänka poäng :).
Snyft, den som ändå fick åka till USA. *drömmer mig bort*

Grattis till din bror och välkommen ner i träsket! ;)

Kunde inte hålla igen utan bokade ARN - FCO - ARN direkt efter midsommar ut 28/6 och hem 29/6 så man får en middag i Italien också . Bokat SAS plus så landar 15000 poäng på kontot om jag förstått rätt är EBG. Detta gör att jag klarar förnyat guld för perioden.

Toppen