Senaste nytt

EuroBonus Shop julkalender 2018

Jag fick ett email (jag måste ha signat upp för deras nyhetsbrev någon gång) om en julkalender hos InsideFlyer.dk. I första luckan verkar det vara en tävling där man kan vinna ett bälte som man inte behöver ta av i säkerhetskontrollen. @fcx kan du "hacka" de andra luckorna så vi kan se om det finns något bra? :)

Julekalender | InsideFlyer DK

Last edited:
Jag fick ett email (jag måste ha signat upp för deras nyhetsbrev någon gång) om en julkalender hos InsideFlyer.dk. I första luckan verkar det vara en tävling där man kan vinna ett bälte som man inte behöver ta av i säkerhetskontrollen. @fcx kan du "hacka" de andra luckorna så vi kan se om det finns något bra? :)

Julekalender | InsideFlyer DK

Haha, nä nu är det någon annans tur att visa upp sig på styva linan...

Ja, bland annat, utöver erbjudanden på restauranger. Prisvärda produkter m.m.

Kanske lucka 24 innehåller en Stelton-termos för 50 SEK i shoppen som ger 100 poäng vid köp. :)
Glöm inte mina ord, tyvärr besannas nog mina farhågor... Well Stelton-kannan på julafton var väl en liten överdrift kanske?

Precis ”öppnat” lucka 2... Det bästa med denna kalender är ju att det inte ens är några särskilda erbjudanden. Priset på de varor som finns i luckan är oförändrat. Vad är då syftet? :mad:

Toppen