Går och köper ett storpack micropopDag ett och upprördheten är på max. Kan bli underhållande 24 dagar.
Förra året, då hade de bose 35 för ok pris den 6:eNår kom det senast ett intressant erbjudande från *eurobonus shop*?
Det intressantaste i det mailet var väl dubbla poäng på Samsung fram till 1 Dec. Gällde ju sedan oktober, men jag hade missat det..
Jag fick ett email (jag måste ha signat upp för deras nyhetsbrev någon gång) om en julkalender hos InsideFlyer.dk. I första luckan verkar det vara en tävling där man kan vinna ett bälte som man inte behöver ta av i säkerhetskontrollen. @fcx kan du "hacka" de andra luckorna så vi kan se om det finns något bra?
Julekalender | InsideFlyer DK
Glöm inte mina ord, tyvärr besannas nog mina farhågor... Well Stelton-kannan på julafton var väl en liten överdrift kanske?Ja, bland annat, utöver erbjudanden på restauranger. Prisvärda produkter m.m.
Kanske lucka 24 innehåller en Stelton-termos för 50 SEK i shoppen som ger 100 poäng vid köp.![]()
Perfekt för en SF (numera F=filmstaden) segmentrun. 10 filmer och du har FG som ger dig fasttrack till förhandsvisningar och loungeaccess till...kiosken, där du får handla fika till rabatterat pris.Och bio på julafton?
Känns inte som att detta blir någon höjdare, men hoppas på det bästa.