Jag sov bra på ANA 787 Så det beror på vem man är. Det är nästan exakt samma säte på 777, men det var ett litet snäpp bättre. Bland annat mycket bättre lagringsutrymmen (vilket iofs bara indirekt påverkar sömnen)Vilka flygplan gäller det? Jag är inte så imponerad av ANAs 787. Sov dåligt i det sätet. Swiss tronsäten är det enda jag provat, och på en dagflygning kändes det rymligt och privat.
Svarar mig själv, fick backa tillbaka till "flight search" där jag kunde se flyg och "booking classes" vilket visade P på både Business saver och flex.Business Saver på LH ger väl alltid minst P klass?
Kikar på Fare details och ser detta:
Visa bifogad bild 71167
Just award miles bonus inte ifylld gör mig lite orolig.
Försöker få upp General terms and conditions men då kommer detta: Visa bifogad bild 71168
Lite störigt minst sagt på LHs egen sida.
Vet nån hur jag kan se bokn klass på LH sida?
Eller kan bekräfta att det blir minst P klass, dvs 750 EB poäng minimum?
Klass är Bussiens Saver
Tack, broder! Landade ungefär där också med men vågade inte lita på mig själv. Letade febrilt efter en D till men nånstans får väl även en smålänning ge sig. Enda fördelen med 2-4-1-alternativet hade varit att testa Turkish business på hemvägen, men känns å andra sidan jobbigt med 5.55-flight på söndag morgon efter BC-träffen och ngt mildare att var kvar till måndag lunch.EuroBonus partner – Lufthansa | SAS
D-klass får du 2.000 + 2.000
Z-klass får du 1.250 + 1.250
Bra intjäning för 5.000kr inom Europa.