Känns som en väldigt onödig debatt, men visst.
Jag tänker iaf inte betala vare sig 230 eller 192 hur mycket jag än borde hålla mig till reglerna. Då känns C till SYD för 180 som en ganska mycket mer prisvärd ide
Du är fri att åka dit istället.
Känns som en väldigt onödig debatt, men visst.
Jag tänker iaf inte betala vare sig 230 eller 192 hur mycket jag än borde hålla mig till reglerna. Då känns C till SYD för 180 som en ganska mycket mer prisvärd ide
Eurobuns = kanelbullar köpta för EB poäng?![]()
Kanske sommarvikarie i Sveg kan inte räkna?Kan någon vänlig människa förklara för mig varför jag har fel igen och varför denna resa kostar 120.000 istället för 90.000?
Hemresan går fortfarande via LIS med TP
Allt i C klass som tidigare
Kanske sommarvikarie i Sveg kan inte räkna?
http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/11987-sas-kundjaenst-i-sveg-opersonlig-matt.html
Du kan hänvisa SAS webbsida till kundtjänsten och påpeka att det är bonusresa mellan EuropE och North & Central Africa, Middle East.
Star Alliance award chart - SAS
Jag har svårt att förstå zonindelningen såtillvida att man placerar Mozambique i Central Africa
men Rwanda i Southern Africa. Agenten kanske kan sin geografi bättre än den som gjorde
zonindelningen ?! I detta fall, dvs. om man skall resa till Maputo, så är det ju en fördel med
"billigare" biljett.
Stopover är inte tillåtet alls på awardresa med EB. Nu förstår vi svaret på dina awardresor. Du skull sagt direkt att du hade stopover!!!