Senaste nytt

Eurobonus poäng på inställd SAS flight

Hachans

Medlem
Jag svarade att det var dom som bokat av och fick nu:

Dear

Thank you for coming back to us.

You have contacted us in regard to a EuroBonus matter, it can only be addressed by the SAS EuroBonus department via telephone, websiteor email us on ebretro@sas.se

Your region's Eurobonus contact information can be found on your local SAS website.

Thank you once again for coming back to us and I hope we can welcome you onboard again soon.

Så nej 2 gånger och sedan att dom inte kan svara på frågor om Eurobonus. Ja ja, det blir ett nytt mail till rätt ställe då.

Använd orden original routing credit så kanske de fattar vad du vill.

Eller så är detta nästa steg i SAS besparingar. Trötta ut kunder så de inte orkar driva grejer. Som de gör med ombokningar och Eu261-ersättningar. De vet de gör fel men de vet också att ytterst få pallar driva saker till ARN eller domstol.
 
Toppen