När ringde du kundtjänst? Var det före eller efter 17 april? Det är tydligen stenhårt att man måste anmäla sig senast 17 april.Alla ska ha fått det. Ta och ring kundtjänst! Av någon anledning så får jag aldrig dessa mail utan måste ringa in och tjafsa ett antal varv innan jag anmäls manuellt. Tillslut kommer man till någon trevlig person på kundtjänst som är villig att hjälpa till och lösa problemet på några minuter![]()
För att det är en del av marknadsföringskonceptet. Om man aktivt klickat sig till något så är det större chans att man kommer ihåg att under just den helgen lämna Amexet hemma och bottna Mastercardet. Om det bara flashat förbi i mailflödet är chansen mycket större att det glöms bort och Mastercard får således mindre business.Någon som kan förklara varför man behöver anmäla sig till såna här kampanjer? Måste vara mycket lättare för alla om det bara gäller alla i målgruppen med automatik.
Detta är bara för kortbetalningar som görs på CSNs webbsida.
Osäker på om SAS Mastercard ger poäng för transaktioner via Betalo. Betalo har en egen tråd, där borde det stå något.
Det är ena sidan av myntet.För att det är en del av marknadsföringskonceptet. Om man aktivt klickat sig till något så är det större chans att man kommer ihåg att under just den helgen lämna Amexet hemma och bottna Mastercardet. Om det bara flashat förbi i mailflödet är chansen mycket större att det glöms bort och Mastercard får således mindre business.
Ok, har inte testat själv och det verkar åtm förut ha varit problem med den biten. Kolla t ex här. SAS Eurobonus World MC klassar Betalo som kontantuttag | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorMan får poäng för transaktioner via Betalo.
Japp, om allt går som det ska sker debiteringen idagHur funkar det nu, om jag betalar lite räkningar idag med mitt MC på betalo/billhop, räknas det som debitering idag? Låt oss anta att det inte är strul med transaktioner/kontantuttag.
När ringde du kundtjänst? Var det före eller efter 17 april? Det är tydligen stenhårt att man måste anmäla sig senast 17 april.
Jag ringde nyss kundtjänst eftersom jag inte heller fått mailet. Personen hade inte någon koll kändes det som. Det var mycket "nog" i alla meningar. Det var "nog" en riktad kampanj, inte alla som får erbjudandet.
Jag är extrakortsinnehavare så jag ska inte få erbjudanden om kampanjer enligt kundtjänst. Frugan är huvudkortsinnehavare, hon har inte heller fått information om kampanjen även fast hon ibland får mail från sas Mastercard.