Senaste nytt

Eurobonus Mastercard poängboost 25 poäng, 21-24 april 2017

Men sätter spelbolaget inte pengarna tillbaka till samma kreditkort som du har använt för top-up? I så fall tjänar du inte några poäng i slutändan om du inte tänker att säga upp kreditkortet.

Tjänar man inte 15 poäng per hundring i alla fall? Först får man 25 när man sätter in pengarna och blir av med 10 när man tar ut dem.

Jag rekommenderar dock inte att testa.

Tänk bara på att betalningen flaggas som en kontantbetalning på något sätt i systemet. (Förutsätter att du tänkt betala direkt på CSN:s sida) Det ger poäng som vanligt och inga avgifter osv, men samma spärr som vid bankomatuttag finns så det är max 10 000 kr per dygn (om jag minns rätt). Ska du betala mer än så så får du dela upp betalningarna med minst 24 timmars mellanrum. Kan vara bra att veta så att man inte sitter där sista dagen och då inte kan göra betalningen osv.

Är detta oavsett om du använder billhop eller betalo?
Någon som vet om man får poäng för överföring till konton på betalo?
Funderar på att göra en utlandsbetalning via betalo, hade varit fint om man fick poäng!

Är detta oavsett om du använder billhop eller betalo?
Någon som vet om man får poäng för överföring till konton på betalo?
Funderar på att göra en utlandsbetalning via betalo, hade varit fint om man fick poäng!
Detta är bara för kortbetalningar som görs på CSNs webbsida.

Osäker på om SAS Mastercard ger poäng för transaktioner via Betalo. Betalo har en egen tråd, där borde det stå något.

Saknar tyvärr fortfarande inbjudan till denna kampanj

Alla ska ha fått det. Ta och ring kundtjänst! Av någon anledning så får jag aldrig dessa mail utan måste ringa in och tjafsa ett antal varv innan jag anmäls manuellt. Tillslut kommer man till någon trevlig person på kundtjänst som är villig att hjälpa till och lösa problemet på några minuter :)

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen