Jakob Österberg
Medlem
Hur långt ifrån är du?Min fundering ligger i om jag ska satsa på att bli diamond nu? Min period är till 30 september. Eller ska jag nöja mig med gold? Där kommer jag vara hemma med dom bokningar jag gjort nu.
Hur långt ifrån är du?Min fundering ligger i om jag ska satsa på att bli diamond nu? Min period är till 30 september. Eller ska jag nöja mig med gold? Där kommer jag vara hemma med dom bokningar jag gjort nu.
25 000 poäng till DHur långt ifrån är du?
Vet vi att det är release augusti?Frågan är hur SAS skall hålla upp "diffen" mellan Pandion och Diamant..?
Det skall bli intresssant hur Eurobonus 3.0 ser ut när det kommer i augusti....![]()
Du har ju en stund på dig, så det löser du!25 000 poäng till D
Har samma "problem" dock är det innnan maj samt att jag måste skaffa Amexet som get 20' så jag vet inte... Dessutom är det oklart hur nästa reseår ser ut ett EBG ändå men konstigare saker har man ju gjort.Frågan är hur SAS skall hålla upp "diffen" mellan Pandion och Diamant..?
Det skall bli intresssant hur Eurobonus 3.0 ser ut när det kommer i augusti....![]()
Efter sommaren och augusti/september har jag läst. Skall försöka länka när jag kommer till en dator.Vet vi att det är release augusti?
Tror jag sett Q3 någonstans också, men det är ju ungefär exakt vad du skrev.Efter sommaren och augusti/september har jag läst. Skall försöka länka när jag kommer till en dator.
Ungefär exakt är 100% rätt vad mig anbelangarTror jag sett Q3 någonstans också, men det är ju ungefär exakt vad du skrev.
Efter sommaren kommer här...Ungefär exakt är 100% rätt vad mig anbelangar![]()