Senaste nytt

Eurobonus loyalty 3.0

Gå in i SAS-appen och ladda ner ombordtidningen för juni, bläddra till sid 148:

f9ac8c807ed84e07e99c04c2f6c1fc4c.jpg


Inte ett ord om Eurobonus 3.0.
 
Efter att ha följt SAS kommunikation är min tolkning att kommunikationsavdelningen har en relativt svag ställning gentemot andra inom företaget.

Edit: lyckades inte med citatet, men avser #195.
 
Har inte läst om detta någonstans på forumet, och känner personligen ingen som är Pandion, men är denna service måhända en del av Eurobonus 3.0?

"Supportera och genomföra revenue- och award bokningar för SAS Pandion medlemmar i vår nyetabelrade exklusiva service via telefon, mail och chat."

Såg det på en jobbannons från SAS - Sales Support Consultant till SAS Global Sales and Customer Support

Det berättades på EBD+ Meet and Greet att de skulle inrätta en dedikerad 24/7 telefonsupport för Pandion.
 
Toppen