simon_says91
Medlem
Den där artikeln är ett år gammal
Den där artikeln är ett år gammal
Den där artikeln är ett år gammal![]()
Lugnet före stormen...?Gå in i SAS-appen och ladda ner ombordtidningen för juni, bläddra till sid 148:
![]()
Inte ett ord om Eurobonus 3.0.
Han har ju lovat massa olika saker i olika intervjuer här och där...skulle jag vara SAS kommunikationschef så skulle jag bli tokig. Munkavel?Lugnet före stormen...?![]()
Som att det skulle betyda någonting. Jag har sedan länge slutat lyssna på vad SAS säger ska hända, för det sker i 9/10 fall iaf inte så som de sagt.Han har ju lovat massa olika saker i olika intervjuer här och där...
Exakt. Det där är väl forumets officiella ståndpunkt i fråganSom att det skulle betyda någonting. Jag har sedan länge slutat lyssna på vad SAS säger ska hända, för det sker i 9/10 fall iaf inte så som de sagt.
Har inte läst om detta någonstans på forumet, och känner personligen ingen som är Pandion, men är denna service måhända en del av Eurobonus 3.0?
"Supportera och genomföra revenue- och award bokningar för SAS Pandion medlemmar i vår nyetabelrade exklusiva service via telefon, mail och chat."
Såg det på en jobbannons från SAS - Sales Support Consultant till SAS Global Sales and Customer Support