***************************EDIT***************************
Mina erfarenheter gäller deras standardkundtjänst som är till för oss med Basic-/Silverstatus.
************************************************************
Jag har haft problem med poängöverföring i samband med öppnande av ett familjekonto och vid onlineshopping hos deras samarbetspartners. Jag ringde då till Eurobonus kundtjänst och blev minst sagt besviken.
Mina erfarenheter kan sammanfattas som följande:
Jag skulle sammanfatta deras "kundtjänst" som ett team som läser rätt av vad som står på deras hemsida.
Någon som vet hur man ska göra för att komma i kontakt med någon som har åtminstone lite ansvar inom Eurobonus?
Mina erfarenheter gäller deras standardkundtjänst som är till för oss med Basic-/Silverstatus.
************************************************************
Jag har haft problem med poängöverföring i samband med öppnande av ett familjekonto och vid onlineshopping hos deras samarbetspartners. Jag ringde då till Eurobonus kundtjänst och blev minst sagt besviken.
Mina erfarenheter kan sammanfattas som följande:
- De har inget CRM-system överhuvudtaget vilket innebär att de inte kan skriva anteckningar om ett ärende utan man måste börja om från ruta ett varje gång man ringer.
- Det går inte att skicka e-post till dem, för att exempelvis sammanfatta en bakgrund.
- De återkommer aldrig fastän de säger att de ska göra det.
- De har inga befogenheter att fatta beslut och kan inte hänvisa till någon ansvarig person.
Jag skulle sammanfatta deras "kundtjänst" som ett team som läser rätt av vad som står på deras hemsida.
Någon som vet hur man ska göra för att komma i kontakt med någon som har åtminstone lite ansvar inom Eurobonus?
Last edited: