MLG55
Medlem
Hittade ingen nyare tråd, eller så söker jag nog dåligt 
Den 22:e December bokade jag en resa online från ARN-LAX och biljetterna kom direkt på mailen.
Den 23:e ringer jag in till EB för att lägga på en anslutning GOT-ARN och det var inga problem, hon skickar vidare till EB-avdelningen för ombokning.
Allt syns fint på SAS hemsida och nya flighten är med och hade jag nu varit en "normal svensk" så hade man ju trott att allt är bokat och klart, för nya flighten är med på hemsidan.
Då jag varit med hyfsat länge och besitter en blygsam kompetens vet jag att biljetten ännu inte är utställd, då jag inte fått de nya biljetterna på mail.
Ringer in den 27:e och frågar varför mina biljetter fortfarande inte kommit och agenten ser att den ligger i kö och ska försöka skynda på den.
Ingenting händer under hela dagen.
Ringer åter den 28:e och får prata med en engelsk kvinna som säjer att jag får ringa på måndag?
HUACA
Nästa samtal får jag en svensk tjej som lovar att hon ska ringa upp igen runt 12:30 när några från EB-avdelningen börjar arbeta på helgen då hon inte heller kan utställa biljetter. Självklart ringer hon inte igen
Testar att ringa igen kl16 och får en engelsk talade person igen som hänvisar mig till måndag.
Ringer Idag den 30:e och får åter igen prata med en engelsk person som också ser att mina biljetter inte är utställda och som naturligtvis inte heller får utställa biljetter. Dock ringde han EB-avdelningen och när han kom tillbaka säger han att de ska skynda på mina biljetter.
Hur kan man driva ett seriöst företag och ha en kundtjänst som inte kan utställa biljetter och även ha engelsk språkiga agenter.
Nu kan jag ändå hyfsat bra engelska men tycker synd om dem som inte kan det. ( mina svärföräldrar tex )
När man ringer till en svensk kundtjänst så förväntar man sig att de ska prata svenska och inget annat.
Börjar tröttna ordentligt på SAS kundtjänst nu
Ps.....inga biljetter har ännu kommit
Den 22:e December bokade jag en resa online från ARN-LAX och biljetterna kom direkt på mailen.
Den 23:e ringer jag in till EB för att lägga på en anslutning GOT-ARN och det var inga problem, hon skickar vidare till EB-avdelningen för ombokning.
Allt syns fint på SAS hemsida och nya flighten är med och hade jag nu varit en "normal svensk" så hade man ju trott att allt är bokat och klart, för nya flighten är med på hemsidan.
Då jag varit med hyfsat länge och besitter en blygsam kompetens vet jag att biljetten ännu inte är utställd, då jag inte fått de nya biljetterna på mail.
Ringer in den 27:e och frågar varför mina biljetter fortfarande inte kommit och agenten ser att den ligger i kö och ska försöka skynda på den.
Ingenting händer under hela dagen.
Ringer åter den 28:e och får prata med en engelsk kvinna som säjer att jag får ringa på måndag?
HUACA
Nästa samtal får jag en svensk tjej som lovar att hon ska ringa upp igen runt 12:30 när några från EB-avdelningen börjar arbeta på helgen då hon inte heller kan utställa biljetter. Självklart ringer hon inte igen
Testar att ringa igen kl16 och får en engelsk talade person igen som hänvisar mig till måndag.
Ringer Idag den 30:e och får åter igen prata med en engelsk person som också ser att mina biljetter inte är utställda och som naturligtvis inte heller får utställa biljetter. Dock ringde han EB-avdelningen och när han kom tillbaka säger han att de ska skynda på mina biljetter.
Hur kan man driva ett seriöst företag och ha en kundtjänst som inte kan utställa biljetter och även ha engelsk språkiga agenter.
Nu kan jag ändå hyfsat bra engelska men tycker synd om dem som inte kan det. ( mina svärföräldrar tex )
När man ringer till en svensk kundtjänst så förväntar man sig att de ska prata svenska och inget annat.
Börjar tröttna ordentligt på SAS kundtjänst nu
Ps.....inga biljetter har ännu kommit