Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Hej, någon mer som har problem att ladda ner SAS-presentkort från julkampanjen (eller kompensations-vouchers)?
Man fick ju ett mail det det står "Hämta ditt presentkort", men när jag trycker på länken leds jag vidare till flysas.com, väljer Sverige och hamnar sedan på startsidan sas.se. Samma sak med en kompensations-voucher som jag har.

Hat provat på två olika enheter och olika webbläsare.

Någon mer med samma problem?

Hej, någon mer som har problem att ladda ner SAS-presentkort från julkampanjen (eller kompensations-vouchers)?
Man fick ju ett mail det det står "Hämta ditt presentkort", men när jag trycker på länken leds jag vidare till flysas.com, väljer Sverige och hamnar sedan på startsidan sas.se. Samma sak med en kompensations-voucher som jag har.

Hat provat på två olika enheter och olika webbläsare.

Någon mer med samma problem?
Länken har blivit gammal, kontakta kundtjänst för att få nya.

Tack, misstänkte det.
Ska göra det
Ringde SAS, utländsk support. Hon lade ett ärende och hoppades på att det skulle lösas så snart som möjligt, men tänker att en ny länk måste väl vara enkelt att skicka ny om hon fått alla mina uppgifter. Har liksom inte dit att vänta i en vecka på en länk som egentligen ska fungera från början.

Hjälpte de med ditt problem på en gång?

Nu har det löst sig, fick nya länkar skickade till mejlen.

Heads-up till alla som köpte presentkort, förnya länken redan nu så att ni har det redo.
Enligt supporten så bytte de precis system, så nu ska länkarna hålla längre än tidigare 3 månader.

Samma problem för mig, ringde kundtjänst nu men kan enbart lösas på vardagar. Får väl lägga ett mail till diamond-mailet också (litar inte riktigt på att kundtjänst löser detta).

Ringde SAS, utländsk support. Hon lade ett ärende och hoppades på att det skulle lösas så snart som möjligt, men tänker att en ny länk måste väl vara enkelt att skicka ny om hon fått alla mina uppgifter. Har liksom inte dit att vänta i en vecka på en länk som egentligen ska fungera från början.

Hjälpte de med ditt problem på en gång?
Nej, ärendet är fortfarande inte löst. Mailade EBG-supporten i söndags. Inget svar på hela veckan. Skickade nytt mail idag.

Ger dem några dagar till, sen får jag ringa.

Har också en kompensationsvoucher där länken löpt ut som jag mailar om.

Nej, ärendet är fortfarande inte löst. Mailade EBG-supporten i söndags. Inget svar på hela veckan. Skickade nytt mail idag.

Ger dem några dagar till, sen får jag ringa.

Har också en kompensationsvoucher där länken löpt ut som jag mailar om.
Testa att svara på mejlet du fick dina presentkort skickade. Även om det står en "no-reply" så går det att mejla, fick nya länkar inom en timme efter att jag tjatat på chatten, telefonen och svarat på mitt mejl med mina presentkort i.

Toppen