Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Sitter på en bokning hos Hertz som gjordes under julkalendern. Jag skulle vilja byta station på den. Ombokningsflödet tillåter det, kampanjkoder hänger med. Någon som har lyckats att få kampanjpoängen att hänga med på ombokning?
Jag har flera gånger bytt både datum och station. Ibland blir det samma bokningsnummer, bland inte, poängen enligt kampanj har alltid fungerat oavsett.

Fick notisen om dubbla poäng för flyg till NA/Asien, likt julkalendern. Iom att andra också fått det (folk som inte signat upp), betyder det att vi får 200% om man signat upp sig? För tekniskt sätt är det ju 2 olika kampanjer :p

Fick notisen om dubbla poäng för flyg till NA/Asien, likt julkalendern. Iom att andra också fått det (folk som inte signat upp), betyder det att vi får 200% om man signat upp sig? För tekniskt sätt är det ju 2 olika kampanjer :p
Det där är en bra fråga, om vi INTE får det så har ju den luckan spelat ut sin roll och julkalendern tappar i relevans. Så låt oss hoppas…

Lite kul att de skickar en "påminnelse", men varför vänta tills halva kampanjperioden passerat? Och varför inte visa något alls kring regler och villkor? Och varför göra budskapet diffust genom att skriva att det gäller resor till Amerika och Asien (och inte till/från)? Och varför har man valt bakgrundsbilden från windows för att illustrera budskapet? Som vanligt fler frågor än svar när SAS marknadsavdelning varit i farten.

I vårat resegäng, så är vi 5 st varav alla utom en fick notisen. Den som inte fick var den som glömde att signa upp på luckan
Ojdå, vi som anmält i julkalendern men inte fått notis börjar undar om det är notisen eller anmälan som inte fungerat... ;)
(Vet att man kan fråga kundtjänst om anmälan syns, men är man fatalist så....)

Kan det vara så att eftersom de har strul med julkalendern så ger de nu alla dubbla poäng ? Oavsett hemskt otydligt. Jag fick också notis i appen och är anmäld till julkalendern

Toppen