Det där är en bra fråga, om vi INTE får det så har ju den luckan spelat ut sin roll och julkalendern tappar i relevans. Så låt oss hoppas…Fick notisen om dubbla poäng för flyg till NA/Asien, likt julkalendern. Iom att andra också fått det (folk som inte signat upp), betyder det att vi får 200% om man signat upp sig? För tekniskt sätt är det ju 2 olika kampanjer![]()
Ojdå, vi som anmält i julkalendern men inte fått notis börjar undar om det är notisen eller anmälan som inte fungerat...I vårat resegäng, så är vi 5 st varav alla utom en fick notisen. Den som inte fick var den som glömde att signa upp på luckan
Jag har signat upp mig på julkalendern, och fick notisen. Tolkar som två olika kampanjer.I vårat resegäng, så är vi 5 st varav alla utom en fick notisen. Den som inte fick var den som glömde att signa upp på luckan
Samma för mig, både signat upp och fått notisen - om inte innan så efter 4:e maj vet viJag har signat upp mig på julkalendern, och fick notisen. Tolkar som två olika kampanjer.