Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

De verkar ha något jobb som körs nu. Vi var tre som flög på samma bokning till Miami 2025-03-01 och tillbaka 2025-03-07.
Igår:
* CPH-MIA: 1 x EBG-bonuspoäng + 1 x nivåpoäng
* MIA-CPH: 2 x EBG-bonuspoäng + 1 x nivåpoäng
Nu:
* CPH-MIA: 1x EBG-bonuspoäng + 1 x EBB-bonuspoäng + 2 x nivåpoäng
* CPH-MIA: 2 x EBG-bonuspoäng + 2 x nivåpoäng (Yippi, någonting gick rätt iallafall! Dock syns endast 1 x nivåpoäng i "senaste aktivitet" men totalen inkluderar 2 x. )

Bara jag som fått dessa korrigeringar av oss tre så gissar på att de andra medresenärerna kommer få sina under dagen.
Undrar om de kommer köra något extra jobb för att justera bonuspoängen för de med status när de väl upptäcker att de är fel.

EDIT: Där kom en "Points Correction" EBB->EBG för första flyget!

Last edited:
Ni som fått det korrigerat. Har ni mailat supporten eller har det bara löst sig efter några dagar?
Vi flög CPH - SFO 1 Mars och fortfarande bara "enkla" poäng.

Jag fick uppföljande mail från supporten som sade att de håller på att lägga in dem i efterhand men att det kan ta ett par dagar.

Intressant nog sade de också att det bara syns på totalen och inte kommer nogon korrigerande transaktion i listan....

Så här såg det ut på kontot direkt efter landning för mig idag. Uppenbarligen bättre än för många här, men verkar fortfarande inte som de fått snurr på de dubbla nivåpoängen. Avvaktar några dagar med att maila kundtjänst.

IMG_9313.jpeg

Ni som fått det korrigerat. Har ni mailat supporten eller har det bara löst sig efter några dagar?
Vi flög CPH - SFO 1 Mars och fortfarande bara "enkla" poäng.
Jag mailade supporten 2024-03-10.

Så här såg det ut på kontot direkt efter landning för mig idag. Uppenbarligen bättre än för många här, men verkar fortfarande inte som de fått snurr på de dubbla nivåpoängen. Avvaktar några dagar med att maila kundtjänst.

Visa bifogad bild 163323
Så ser det ut för oss också. Men som @mha321 skrev så syns våra extra nivåpoäng endast på totalen.

Fick mina nu också. Skrev till guld-supporten och de gjorde en manuell justering (nivåpoängen lades på totalen men syns inte i aktivitetslistan)

Sitter på en bokning hos Hertz som gjordes under julkalendern. Jag skulle vilja byta station på den. Ombokningsflödet tillåter det, kampanjkoder hänger med. Någon som har lyckats att få kampanjpoängen att hänga med på ombokning?

Jag fick mitt fixat över mail med Diamondmailen. Blev fel ändå först, men efter jag förklarade så fixade dom det på en gång. Har också gjort en Hertz hyra nu från kampanjen. Känner på mig att det kommer behövas maila om poängen. Det var en del knöl att få ut bilen och först fick jag ett dyrare pris (3 gånger så dyrt). När jag visade bokningen kunde dom fixa det, men känns som sagt att man kanske får knöla lite med dom. Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få poängen?

Sitter på en bokning hos Hertz som gjordes under julkalendern. Jag skulle vilja byta station på den. Ombokningsflödet tillåter det, kampanjkoder hänger med. Någon som har lyckats att få kampanjpoängen att hänga med på ombokning?
Jag har flera gånger bytt både datum och station. Ibland blir det samma bokningsnummer, bland inte, poängen enligt kampanj har alltid fungerat oavsett.

Toppen