Men om du skaffar 20 osynliga katter får du ner priset till 10 kr/månad/katt.Synd med krav på minst 200 kr/mån. Annars hade jag kunnat tänka mig att skaffa en osynlig katt igen.![]()
Men om du skaffar 20 osynliga katter får du ner priset till 10 kr/månad/katt.Synd med krav på minst 200 kr/mån. Annars hade jag kunnat tänka mig att skaffa en osynlig katt igen.![]()
Någon som vet om detta (kampanjen med dubbla poäng till USA) gäller för redan bokade biljetter? Bokade mina i november men signade upp mig på kampanjen.Jäkligt bra för de som behöver nivåpoäng!
Att inget händer när man klickar på signup får man hoppas de fixar.
Visa bifogad bild 160086
Det stod inget om det gäller gamla eller nya så man får utgå ifrån att det gäller alla då det inte fanns undantagNågon som vet om detta (kampanjen med dubbla poäng till USA) gäller för redan bokade biljetter? Bokade mina i november men signade upp mig på kampanjen.
Tror inte det är MilesNågon som kan förklara gåtan för Hedvig?
”10 000 anledningar att byta försäkring. Och alla rimmar med ”maräng”?”
Kan det vara ”Poäng - maräng”Någon som kan förklara gåtan för Hedvig?
”10 000 anledningar att byta försäkring. Och alla rimmar med ”maräng”?”
Bra pris för nivåpoäng, bonus att få vanliga poäng också.Slog till med Hertz på sista dagen. 7 dagar lördag - lördag i februari för 2086 kr (Lund), vilket ger 8000 bonuspoäng och 4000 nivåpoäng.
Jag chansade med en bokning nu för att nå Guld 13-20 dec, 2200kr för samma 8k/4k. Förbereder mig att kriga för poängen, men inte hela världen om de reggas nästa år heller.Slog till med Hertz på sista dagen. 7 dagar lördag - lördag i februari för 2086 kr (Lund), vilket ger 8000 bonuspoäng och 4000 nivåpoäng.
Någon som fått de bekräftat att är 1 mars till 31 maj som gäller ? Måste väl ändå vara så ...Tror de hade skrivit just April om det enbart var april som gällde. Frågan är nog snarare om det är 1 mars till 31 maj eller 1 mars till 1 maj som gäller