caberg
Medlem
Fungerade att signea upp via webben.Jäkligt bra för de som behöver nivåpoäng!
Att inget händer när man klickar på signup får man hoppas de fixar.
Fungerade att signea upp via webben.Jäkligt bra för de som behöver nivåpoäng!
Då är ju nästa fråga om det gäller mars-maj (vilket jag antar de menar), men det är ju öppet för tolkning att det bara är April när de skriver "between March and May".Fungerade att signea upp via webben.![]()
Fick du någon form av bekräftelse?Fungerade att signea upp via webben.![]()
Nej, bara ”Signed-Up” på hemsidan. Inget mejl än…Fick du någon form av bekräftelse?
Tror de hade skrivit just April om det enbart var april som gällde. Frågan är nog snarare om det är 1 mars till 31 maj eller 1 mars till 1 maj som gällerDå är ju nästa fråga om det gäller mars-maj (vilket jag antar de menar), men det är ju öppet för tolkning att det bara är April när de skriver "between March and May".
Bra rabatter på poängpriset till stora delar av världen, lär bli huggsexa om de biljetternaVad ska man vara snabb på menar du?
Jäkligt bra för de som behöver nivåpoäng!
Visa bifogad bild 160086
Då är ju nästa fråga om det gäller mars-maj (vilket jag antar de menar), men det är ju öppet för tolkning att det bara är April när de skriver "between March and May".
Vågar man tolka detta som att det även gäller redan bokade resor mars-maj? Hade varit guld då jag redan har en USA-resa bokad i revenue C under perioden.Jäkligt bra för de som behöver nivåpoäng!
Visa bifogad bild 160086
Du kommer behöva hetsboka andra luckor, haha, så skulle tipsa att kolla ut resor 1/1-31/3 du skulle kunna tänka dig om de fanns till ett mycket bättre prisSkönt att inte behöva hetsboka något idag. För det är så jag tolkar det. Boka närsomhelst men dubbla poäng mars-maj.