Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Nu står det på sas.se att det gäller till och med 18 december. Så de kanske förlängde det pga strul tidigare?

Inte lika fint som Scandic men bra värde ändå!

Antar att presentkort går att använda till att betala skatter/avgifter på bonusresor också?
minns jag rätt kommer inget sådant alternativ fram när man bokar just bonusresor... kan ha fel

50% på Lunar unlimited idag med koden unlimitedchristmas.

Själva paketet unlimited verkar mest bestå av luft. Ingen speciellt bra försäkring och fortfarande samma blygsamma poängintjäning till sas 8/100kr. Men man får ett metallkort...

Har jag förstått det rätt att om jag i morgon betalar 15 000kr för ett SAS presentkort så får det ett värde på 18 000kr?
Då 20 procent av 15k är 3k.

Har jag förstått det rätt att om jag i morgon betalar 15 000kr för ett SAS presentkort så får det ett värde på 18 000kr?
Då 20 procent av 15k är 3k.
Förhoppningsvis så framgår det av villkoren imorgon men så tolkar jag också informationen i spoilern. Om det stämmer är det ju en riktig bra deal.

Då blir frågan hur mycket man vågar köpa? Ni som köpt tidigare, är det några begränsningar man bör tänka på, exempelvis max antal presentkort per bokning eller tvärtom? Får man samma typ av kvitto utställt från SAS som vid kortbetalning?

Toppen