Trist!chazzie skrev:Jag frågade som av en händelse på Eligiganten igår, det verkar inte ligga någon ny kampanj i blickfånget framöver som det ser ut nu =[ Förhoppningsvis stämmer det inte, jag behöver både dammsugare och kylskåp inom en inte allt för distant framtid....Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:31 dar sedan köp och ännu inga poäng.Väntar några dar till innan jag gör ngt..Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Var uppmärksam på att poängen kommer först efter 34 dagar, då vi erbjuder alla kunder öppet köp i 30 dagar.Klicka för att utvidga...
Mina poäng kom efter ca 36 dygnKimmen00 skrev:31 dar sedan köp och ännu inga poäng.Väntar några dar till innan jag gör ngt..Klicka för att utvidga...
Samma här. Varit i kontakt med Elgiganten några gånger, senaste gången fick jag ett mail med ett ärendenummer etc och att problemet skulle lösas. För någon vecka sen kom ett SMS som sa att problemet var löst och poängen skulle komma inom de närmaste dagarna. Får väl se hur lång tid jag orkar vänta den här gången innan det är dags för ett nytt samtal.Andreas Nyberg skrev:3månader och fortfarande inga poäng...Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:36 dar och fortfarande inga poäng..Klicka för att utvidga...
https://onlineshopping.flysas.com/se/kategori/hus-och-hem/ESSA skrev:Oh om jag bara vetat att min gamla trotjänare till tvättmaskin skulle ge upp så snart efter denna kampanj...Någon som har tips om annat sätt att göra mitt nödvändiga inköp lite roligare?Refunder?SAS-poäng?Innehar ICA Mastercard samt COOP MedMeraMer.Klicka för att utvidga...
Palle Kuling skrev:För någon vecka sen kom ett SMS som sa att problemet var löst och poängen skulle komma inom de närmaste dagarna. Får väl se hur lång tid jag orkar vänta den här gången innan det är dags för ett nytt samtal.Klicka för att utvidga...
Det var bara under en kort period. Vet inte när/om det kommer tillbakaSakoz skrev:Har Eurobonus och Elgiganten lagt ner samarbetet, eller är det någon tillfällig glitch?Klicka för att utvidga...
Aha, ok. Tack för snabbt svar.MrDollar skrev:Det var bara under en kort period. Vet inte när/om det kommer tillbakaKlicka för att utvidga...
Du inser att kampanjen var tidsbegränsad till mars/april?Martin Andersson skrev:Man undrar vad de (Elgiganten och Eurobonus) har tänkt att en sådan här kampanj skall leda till? Hyfsat kraftfull lansering, bara för att kort därefter ta bort alla tecken på samarbetet? Eller är det jag som håller Eurobonus för högt som tror att de inte ställer upp på "köp en tvättmaskin - få en cykel"-marknadsföringen??Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Du inser att kampanjen var tidsbegränsad till mars/april?Såhär skrev El-giganten:"I samarbete med SAS EuroBonus erbjuder Elgiganten nu SAS EuroBonus Extrapoäng på utvalda produker. Varje vecka i perioden20 mars 2017 till 16 april 2017erbjuder vi nya och spännande produkter som tar dig ett steg närmare drömresan."Klicka för att utvidga...