hco
Medlem
Eftersom insideflyer citerade BC (aploungen!) så tar jag några få citat från insideflyer som intresserade mig, samt adresserar @Davvelavve fråga (men ta och läs hela det länkade referaten i sin helhet, de är bra -- Takk ni som skrev om ni läser här)
(robertaas/insideflyer)
"-Vil det bli mer konsistens på bonuspris i alliansen? De er ikke foenøyd og kan ikke gjøre stort."
Som en norsk broder på insideflyer kommenterade, det var ett dåligt svar... Jag har svårt att tro att dom inte kan göra något men om det verkligen är så så är det mycket tråkigt.
(Preference/insideflyer) (min fetstil)
"Jeg fikk også spurt Aron etterpå direkte om ett par ting:
- Bruke EuroBonus poeng med Singapore Airlines? Det jobbes med og kommer
- First Class, dere har en tabell, men når kan man faktisk booke med noen? Air France skjer ikke. Garuda Indonesia og China Eastern skal de få til (men vi vet jo at i hvert fall førstnevnte ikke hjelper når de kun har det på ett enkelt fly). Saudia visst han ikke at hadde First Class en gang.. Han sa også at dette ikke var så viktig/etterspurt og jeg fikk veldig inntrykk av at han ikke hadde noe prioritet eller fokus på det. Han sa selv uten spørsmål at de prioriterer heller Premium Eco med partnere, og sa det skulle komme ila 2026."
Så där ja.... prio på premium economy.
Hoppas någon kan följa upp vidare i Stockholm!
(robertaas/insideflyer)
"-Vil det bli mer konsistens på bonuspris i alliansen? De er ikke foenøyd og kan ikke gjøre stort."
Som en norsk broder på insideflyer kommenterade, det var ett dåligt svar... Jag har svårt att tro att dom inte kan göra något men om det verkligen är så så är det mycket tråkigt.
(Preference/insideflyer) (min fetstil)
"Jeg fikk også spurt Aron etterpå direkte om ett par ting:
- Bruke EuroBonus poeng med Singapore Airlines? Det jobbes med og kommer
- First Class, dere har en tabell, men når kan man faktisk booke med noen? Air France skjer ikke. Garuda Indonesia og China Eastern skal de få til (men vi vet jo at i hvert fall førstnevnte ikke hjelper når de kun har det på ett enkelt fly). Saudia visst han ikke at hadde First Class en gang.. Han sa også at dette ikke var så viktig/etterspurt og jeg fikk veldig inntrykk av at han ikke hadde noe prioritet eller fokus på det. Han sa selv uten spørsmål at de prioriterer heller Premium Eco med partnere, og sa det skulle komme ila 2026."
Så där ja.... prio på premium economy.
Hoppas någon kan följa upp vidare i Stockholm!