Samosaguas
Medlem
Vi gör några sista-minuten-uppdateringar men snart är vi redo att släppa in de första användarna att testa sidan. 
Tack, jag glömde en sak när jag uppdaterade destinationerna precis innan öppning. Ska fixa det strax!Hur vill ni ha buggrapporter? Ska man bara fylla på här?
Verkar vara någon bugg som gör att man inte ser vilka bolag som flyger till en flygplats, får bara "false" på alla 4 listade flygplatser i Vietnam.
Visa bifogad bild 117306
Tack, det ligger på ”att göra listan”. Men hann inte bli kört tills idag. Har kanske lagt för mycket fokus på ”icke Europa”Sjukt imponerad! Det här kommer att bli bra.
Edit:
För bonusresor mellan Sverige, Danmark, Norge, Finland och Tyskland och Polen är poängpriset 30 000 i Economy och 50 000 poäng i Business. Inte 40/60.
Vi tar med oss denna på uppdateringslistan - tack!Verkar ha blivit lite Avianca/Life miles sökning på dykplatser när man listar för Asien. Cypern borde väl ligga i Europa kan jag tycka, Turkiet kan man väl diskutera om det är Europa eller Asien?
SAS listar både Turkiet och Cypern som Europa, men ingen av dom kommer upp om man söker resor till Europa på er karta.
Visa bifogad bild 117308