Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Samosaguas

Medlem
Vi har nu uppdaterat sidan med de senaste utdelade Michelin-stjärnorna i Storbritannien och Irland, samt även för Chengdu (Kina).

I Storbritannien fick till exempel L'Enclume sin tredje stjärna!

michelin.jpg
 
94D1B746-6FD2-4603-AC8B-298094B20469.jpeg

Från och med den 27 april 2022 kommer Thai Airways att flyga de nya Boeing 777-300ER mellan Bangkok (BKK) och London (LHR). Specifikt kommer planen att trafikeras enligt följande tidtabell:

TG910 Bangkok till London avgår 00:55 och ankommer 07:15
TG911 London till Bangkok avgår 12:30 och ankommer 06:00 (+1 dag)

Bonusplatser finns till ett flertal bonusprogarm inom Star Alliance. Om det är bokningsbart via Eurobonus får man lyfta telefonluren, eftersom SAS onlinetjänst ej erbjuder första klass sökningar.

Få mer inspiration => Eurobonus Award Planner
 

Buffy

Medlem
Visa bifogad bild 128068

Från och med den 27 april 2022 kommer Thai Airways att flyga de nya Boeing 777-300ER mellan Bangkok (BKK) och London (LHR). Specifikt kommer planen att trafikeras enligt följande tidtabell:

TG910 Bangkok till London avgår 00:55 och ankommer 07:15
TG911 London till Bangkok avgår 12:30 och ankommer 06:00 (+1 dag)

Bonusplatser finns till ett flertal bonusprogarm inom Star Alliance. Om det är bokningsbart via Eurobonus får man lyfta telefonluren, eftersom SAS onlinetjänst ej erbjuder första klass sökningar.

Få mer inspiration => Eurobonus Award Planner
Någon som lyckats boka med EB?
 
Hej!

Vi söker 5-10 användare för att testköra den nya funktionen Mina Resor och Share My Trip.

Vad är Mina resor?
Syftet är att underlätta dokumentationen av dina resor, hur mycket du betalt (pengar/poäng/vouchers) och hålla reda på alla bokningar du har kopplat till respektive resa.

Vad är Share My Trip?
Denna funktion låter dig välja om du vill dela din resa med andra.

Vem söker vi?
Vi ser gärna att du har 3-5 (eller fler!) resor med tillhörande bokningar som du kan använda som underlag. Resorna kan vara så väl genomförda som framtida.

Vad förväntar vi oss?

- Att du lägger till ett gäng resor.
- Att du är är tillgänglig via Messenger.
- Att du ställer frågor om det är något som är oklart.

Kontakta mig via PM om du vill ställa upp.
Hälsningar Mattias

upload_2022-6-28_12-9-55.png
 
Toppen