Jag ringde till SAS och fick min plats bokad utan problem. Går inte att välja platser online på bokningen på SAS.seGår det att välja plats numera, när jag flög i mars blev vi seatade vid incheckning.
Går det att välja plats numera, när jag flög i mars blev vi seatade vid incheckning.
Du kan även kontakta Gold/ Diamond support via mail så kan de välja platser åt digGår det att välja plats numera, när jag flög i mars blev vi seatade vid incheckning.
Känns ju lättare att ringa dåDu kan även kontakta Gold/ Diamond support via mail så kan de välja platser åt dig![]()
Annars skriver du i första mailet vilka platser du vill ha?Känns ju lättare att ringa dåHålla på att behöva skicka mail en gång för att fråga och sen välja i nästa mail.
Och om dom är upptagna då? Då måste dom ändå svara vilka som är lediga sedanAnnars skriver du i första mailet vilka platser du vill ha?![]()
Man kollar väl Experflyer.com först och ger dem sedan två-tre rangordnade alternativ.Och om dom är upptagna då? Då måste dom ändå svara vilka som är lediga sedansnabbast att ringa.
Man kollar väl Experflyer.com först och ger dem sedan två-tre rangordnade alternativ.![]()