Senaste nytt

EuroBonus 20 år!

Haha så istället för ett erbjudande till ALLA så lägger de in en sketen tävling där EN person kan vinna 80000 extrapoäng? Fy faaaan SAS säger jag bara!!!

De senaste erbjudanden är ju absolut bättre än vad det brukar vara, men de håller inte helt Shanghai/Peking-för 20.000-klass...

Nej, jag blev förvånad och lite besviken, särskilt som det inte kommunicerades särskilt tydligt att det här utgjorde månadens erbjudande.

(Fast, det är väl inte omöjligt att 50% poängrabatt i alla klasser till 20 europeiska destinationer kostar mer för SAS än 75% (eller vad det nu var) på ett begränsat antal economyplatser till Shanghai.)

Den stora frågan nu är ju om Shanghaierbjudandet var det bästa de hade? Dyker USA upp med minst 50% poängrabatt upp under sommaren skulle det vara värt det för mig givet att jag hittar platser på mina dagar men problemet är att jag förväntar mig en C-rea från LH/LX vid påsk. Spelteori...

Nej, jag blev förvånad och lite besviken, särskilt som det inte kommunicerades särskilt tydligt att det här utgjorde månadens erbjudande.

(Fast, det är väl inte omöjligt att 50% poängrabatt i alla klasser till 20 europeiska destinationer kostar mer för SAS än 75% (eller vad det nu var) på ett begränsat antal economyplatser till Shanghai.)

Nej, just kommunikationen från SAS var väldigt dålig. Om dessa veckogamla erbjudanden hade kommit idag istället, hade vi kanske inte varit fullt så missnöjda. Att bara någon liten tävling kom ut idag var väl lite pinsamt, speciellt i och med hur SAS förklarar detta på FB.

Förra gången fick vi ju Peking i tillägg, efter kaoset med Shanghai och allt klagande efteråt. Kanske det kan vara värt att stå på denna gången också...?

Något planerar de nog vad det gäller uppgraderingar misstänker jag med tanke på.
Varför överlappar detta med firandet?
Viktig information

Under perioden 17 - 26 februari är det inte möjligt att skapa nya profiler, uppdatera befintliga profiler eller ta bort profiler.

Från den 24 februari fram till slutet av mars är det inte möjligt att uppgradera för poäng med SAS och Star Alliance. EuroBonus-medlemmar kan fortfarande köpa uppgradering med SAS för poäng vid gate.

Kompis fick ett brev idag, bla bla punktilgaste flygbolaget
och avslutningsvis stod det att den 20:e varje månad kommer det specialerbjudanden

Toppen