Senaste nytt

EuroBonus 2 introduceras inom kort med Diamond status

Status
Stängd för vidare inlägg.
På SK2151 idag till GOT fanns novembernumret av Scanorama
Utlagt, och i den fanns en liten notis om att det
Skall införas en ny nivå i Eurobonus snart , och
att man skulle hålla utkik på hemsidan..
Så det lär ju komma snart,
Nu blir man ju vilsen om man skall kreditera EB
Eller A3, har 82000 på EB och 14000 på A3..
Flyger ihop ca 20.000 till innan brytpunkt 1Feb
Vore ju surt att gå för guld i A3 och så kommer SAS
Och ha 100.000 som gräns och man slutar på
95..
Nån som "vet" var gränsen kommer att gå

Skulle också gärna vilja veta var gränsen går!
Har 75000 på EB på 10 månader, vet inte om jag skall gå för 100.000 på EB eller ta Flying Blue Gold.
Men är nyfiken inför din tvekan mellan EB och A3... Med 82000 har du redan säkrat EBG, vad vinner du på att gå för guld i A3?

Vad jag förstått så säkras guldet med A3 i 3 eller 4 år, medan man måste förnya EBG varje år.
Jag har haft EBG i rak följd sedan 1998, men känns ändå osäkert varje år om jag skall klara det, och vad jag
Förstått med SAS så har dom ingen softlanding. Så A3 är en ren försäkring har jag förstått här på BC

Vad jag förstått så säkras guldet med A3 i 3 eller 4 år, medan man måste förnya EBG varje år.
Jag har haft EBG i rak följd sedan 1998, men känns ändå osäkert varje år om jag skall klara det, och vad jag
Förstått med SAS så har dom ingen softlanding. Så A3 är en ren försäkring har jag förstått här på BC

Rykten går väl att A3 inte har någon expiry date?

EB har soft landing, men att bli EBS är nästan som att bli statuslös.

Skillnaden mellan A3 och EBG är väl Fasttrack på ARN. Utgår man inte från ARN är det väl ingen skillnad alls.

Jo förresten - det är mycket billigare att flyga in ett EBG än ett A3 :eek:

Skillnaden mellan A3 och EBG är väl Fasttrack på ARN. Utgår man inte från ARN är det väl ingen skillnad alls.

Jo förresten - det är mycket billigare att flyga in ett EBG än ett A3 :eek:

Utan kampanjer för EBG så får man det billigre på A3, hoppas på en ny kampanj i november som man har möjlighet att nyttja.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen