Senaste nytt

Ethiopian airlines - era erfarenheter

Benz

Medlem
Jeg har ikke fløjet med ET før, men netop booket CPH-(VIE)-ADD-CPT t/r i Biz i marts.

Jeg synes det er svært at finde seat maps for de forskellige 787 versioner. Det er lørdag ud fra CPH, og det ligner 787-8, mens det er torsdag hjem fra ADD-CPH, hvilket er 787-9 ifølge Ethiopians website.

Er der nogen der har erfaringer fra ET biz på 787? Det ligner der er forskellige versioner. Ved I hvilke der plejer at trafikere CPH-ADD og ADD-CPT?

Mange tak!
Kanske denna text kan hjälpa till?
 
Jeg har ikke fløjet med ET før, men netop booket CPH-(VIE)-ADD-CPT t/r i Biz i marts.

Jeg synes det er svært at finde seat maps for de forskellige 787 versioner. Det er lørdag ud fra CPH, og det ligner 787-8, mens det er torsdag hjem fra ADD-CPH, hvilket er 787-9 ifølge Ethiopians website.

Er der nogen der har erfaringer fra ET biz på 787? Det ligner der er forskellige versioner. Ved I hvilke der plejer at trafikere CPH-ADD og ADD-CPT?

Mange tak!
Oavsett vad du ser idag så bestämmer Ethiopian vilket plan dem ska skicka vart först samma dag, det är equipment change väldigt ofta. Har flugit med dem 10 gånger i år och just under hälften blev equipment change.
 

Mr Basic

Medlem
Tusind tak, @Benz. Det er et godt overblik! Væsentlig mere informativt end Ethiopians eget seat map (https://www.ethiopianairlines.com/aa/services/on-board-services/seat-map)

Det lader altså ikke til at være fully-flat på ret mange 787-8. Hvis der er nogen der har erfaringer fra 787-8 på Ethiopian, så skriv gerne, hvordan I mener komforten er.
Flyger nästa vecka till ADD och vidare (med Max8, premiär för mig).
B789 på utresan och A359 till FRA på hemresan.
Återkommer med lite info/åsikter (påminn mig om jag glömmer bort).
 
Toppen