kerran1980
Medlem
Vem köper Estonian Air CRJ-900NG flotta?
Parodin fortsätter.
Den 5 september fick jag, och många fler, ett e-postmeddelande där det framgick att servicenivån ECO förändrats. Sammanfattat ingår det inte längre snacks. Min bokning är i ECO. Vill man ha en påse nötter i framtiden för man boka den nya produkten, ECO Plus.
Dagen efter fick jag återigen ett tafatt mail från Estonian Airs kundtjänst. De vidhåller sib galna reroute som kostar mig och kompisen fyra arbetsdagar. Men nu kommer det riktigt lustiga - vi erbjuds uppgradering till ECO Plus på sträckorna OSL-TLL och TLL-OSL. Vi erbjuds alltså de där nötterna vi redan varit berättigade till. Skrattretande.
Vi har sammanfattat vårt case, som nu pågått i åtta veckor. Får vi ingen seriös respons kommer vi välja alternativet "full refund" och aldrig någonsin mer befatta oss med Estonian Air.