Senaste nytt

Estonian Air, inställd flygning och erbjudet alternativ

Hej Eric,
vet inte om du läst min reserapporten "http://www.businessclass.se/reserapporter/5648-naer-allt-gar-planerat.html". Det var ju också med Estonian Air och upplevde samma som du för att fick inga svar på mina mail. När jag ringde till de så löste allt som jag ville utan några problem.
Ring till OV så tror jag att det löser för dig med.
Ha en trevlig weekend!
Mvh,
Tommy

Sker inget inom nästa sjudagarsperiod får det bli telefonsamtal.

Sker inget inom nästa sjudagarsperiod får det bli telefonsamtal.

Hoppas allt löser sig! Jag följer detta med spänning:D

Off topic : Det ser inte så bra ut för bolaget i allmännhet. Nu har de rivit upp kollektivavtalen också för att spara in...
Tycker det är synd att bolaget haltar, för jag gillar faktiskt deras "produkt" (uppenbarligen är deras handläggare inte lika vassa:p). 33'' pitch i Ekonomiklass, 100% miles, samt trevliga menyer ombord... allt till MYCKET låga priser.

Att omsättningen stiger och lönsamheten sjunker är ju ett bevis på att det möjligen är för billigt.... En modest prishöjning ARN-TLL-TBS på 15% hade väl knappast skrämt bort någon (tror jag iaf)

Det här börjar ju likna en fars...

När jag väl får svar från en supervisor på Estonian Airs kundtjänst, ja då är svaret skrivet på helt obegriplig engelska med motsägelsefulla uppgifter. Svarar omgående och får ett out out office-svar...

Nu läggs linjen TLL-RIX också ner. TLL-RIX var en del i den reviderade rutt jag fick som förslag.

Börjar känna att en full refund är det klokaste.

Det här börjar ju likna en fars...

När jag väl får svar från en supervisor på Estonian Airs kundtjänst, ja då är svaret skrivet på helt obegriplig engelska med motsägelsefulla uppgifter. Svarar omgående och får ett out out office-svar...

Nu läggs linjen TLL-RIX också ner. TLL-RIX var en del i den reviderade rutt jag fick som förslag.

Börjar känna att en full refund är det klokaste.

Sannerligen en fars... Men var det inte BT som flög TLL-RIX på revideringen du fick?

Ja, just - helt korrekt. Noterade det precis. Slarvigt av mig. Skyller på semesterhjärna blandad med en nypa irritation. :)

Ja, just - helt korrekt. Noterade det precis. Slarvigt av mig. Skyller på semesterhjärna blandad med en nypa irritation. :)

Sånt som händer, bävar för vad min "semesterhjärna" kommer ställa till med när jag börjar på måndag:p (Efter 6v semester)

Men man undrar ju hur många linjer Estonian ska kapa... Blir de några kvar överhuvudtaget? Det kanske reder ut sig när de får sina nya flygplan som är bättre anpassade för den trafik de bedriver... Såg också att de säljer sina ett år gamla Bombardier-plan nu (3st).

Toppen