Agö
Medlem
Mkt bra och snabbt agerat enligt önskemål!SAS tar över, skönt för mig, borde va skönt för Estland och tror det kan vara bra för SAS.
SAS launches flights to Tallinn - SAS
Mkt bra och snabbt agerat enligt önskemål!SAS tar över, skönt för mig, borde va skönt för Estland och tror det kan vara bra för SAS.
SAS launches flights to Tallinn - SAS
Ja, och nu hoppas vi på att det blir nått annat än ATR dit samt fina vårkampanjer till TallinnMkt bra och snabbt agerat enligt önskemål!
Om man skummar lite tidtabeller från ARN framåt sommaren så ska man åtminstone trafikera ARN-HEL med en CRJ900 några gånger per dag.Ja, och nu hoppas vi på att det blir nått annat än ATR dit samt fina vårkampanjer till Tallinn![]()
ATR på ARN-TLL 4 dagliga mycket bra.
Det är en bra fråga, det står JetTime operated...men jag är inte tillräckligt insatt hur man löser det rent operationella här. Men känns som SAS borde kunna få snurr på linjerna till Tallinn från Scandinaviska huvudstäderna. Säkerligen tuffare för den Estniska staten som ska starta driva vidare "gamla" verksamheten.Varifrån tar man den ATR:en?
Blir det inte Cityjet (som köpte Blue 1) med de nya CRJ900?Om man skummar lite tidtabeller från ARN framåt sommaren så ska man åtminstone trafikera ARN-HEL med en CRJ900 några gånger per dag.
Har man beställning på fler eller flyttar man upp från CPH?
Jo, så är det förstås. Tänkte inte alls på det.Blir det inte Cityjet (som köpte Blue 1) med de nya CRJ900?