Hur många poäng blir det?Alla poäng tillbaka för en betald uppgradering har jag fått, men då var även Wifi trasigt samt IFEn strulade
Hur många poäng blir det?
Senare har jag fått 5k för trasig IFE och 3k för inget Wifi på andra flighter, så om jag räknar på mina kompensationen så blir det 25-5-3=17k för stolen. Men de är inte konsekventa med detta, är du otrevlig i formuläret kanske du bara får 10k, är du velig får du kanske ingenting.På den tiden vill jag minnas att det var 25k som uppgraderingen kostade.
"Otrevlig i formuläret" fick mig att skratta rakt ut. Bra arg man ska va om man tar ut sin ilska på ett stackars formulär.Senare har jag fått 5k för trasig IFE och 3k för inget Wifi på andra flighter, så om jag räknar på mina kompensationen så blir det 25-5-3=17k för stolen. Men de är inte konsekventa med detta, är du otrevlig i formuläret kanske du bara får 10k, är du velig får du kanske ingenting.
På vilken stol och i vilken maskin flög du?Flög till PVG för fyra dagar sedan och fick en trasig stol (det var något med luftfördelningen, försökte starta om stolen ett par gånger utan någon större framgång). Business var full så det fanns inte mycket som crewet kunde göra. Skickade in klagomål den 23:e och fick 30000 poäng den 24:e. Bra jobbat SAS!