Senaste nytt

Ersättning för trasig stol i Business?

Valley

Medlem
O T
För länge sedan felanmälde jag samma stol hos SJ 4 ggr under ca 3 månaders projektresor till Göteborg.
Får hoppas SAS tar det på större allvar.
 

Brandten

Medlem

Carlos

Medlem
SAS flyger väl bara A340 på PVG och det var OY-KBD för fyra dagar sedan. Luftkuddar = businessclass.

Verkar dock som @Grusja fick datumet fel då det här skrivs 21/6 dvs OY-KBI.
Plusgrade: Rapportera dina bud | Sida 135 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Uppgradering men frågan om bokningsklass gick inte att klura ut. :)

Ah, tänkte om det var samma 330 som jag satt på där två av stolarna tydligen strulade.

Bra att någon har koll på läget @Brandten ;) Det var visst den 22 juni med OY-KBD. Blev uppgraderad från K till Z.

Hur mycket betalade du för uppgraderingen om jag får fråga?
 

Maja

Medlem
Någon som har en nyare referenspunkt gällande rimlig ersättning för trasig stol i Businessclas med SAS EWR-ARN? En stol som hade pyspunka och som de startade om och sedan konstaterade att de ej kunde göra något vilket resulterade i en stenhård stol och förstörd nattsömn. Fick bara uppmaningen att anmäla stolen när jag kom hem vilket jag har gjort. Fick erbjudande om €100 eller 10.000 EB-poäng.

Är det gällande "prislista" numera? Vet att vi fick 25.000 EB-poäng sist detta hände, men det är många år sedan nu som sagt var.
 
Toppen