Lite som när man öppnade upp för SQ för Eurobonus. Var gotti gott så länge det varade
Nu hamnar vi lite av spåret men...
Tycker inte det är samma sak, det kunde ju vem som helst räknat ut att om du släpper en tillgänglighet som varit stängt länge och således helt orörd med massa platser dessutom med aknytningar och destinationer som folk vill till. Självklart kommer folk kasta sig över det.
Tror många dom som boka SQ var dom som inte hittade andra alternativ.
Var ju lika efter pandemi stängningen på sas *A, dagen som öppna kunde jag välja vilken dag jag ville och nästan vart som helst och platser fanns i överflöd, även first...
Så blir det ju självklart när ingen kan boka och sen öppnas allt upp alla kastar sig över det.
Och det är även lite så vi gör vi som håller på med detta, vi bokar 3 spökbilar på en helg, vi beställer varselvästar, linsvätska och lins etuin så vi kan gössla med dom, för att det ger poäng...
Kan jag dessutom flyga bra med ett bolag som är bra, i en produkt som är bra och få massa poäng för en billig peng poängmessigt räknad.
Ja tack tror jag många av oss säger...
Så Ana´s error är ju likt hyrbilarna och allt annat som vi köper och får massa poäng för.