Låter helt fantastiskt!Nu börjar det bli intressant för min del! Lyckades precis boka ARN-BKK-CKG i C enkel med Eurobonuspoäng, anländer Jakarta på förmiddagen den 1 september. Blir en och en halv dag i Jakarta innan error fare resan påbörjas på kvällen den 2 september med CKG-HND, anländer HND tidig morgon. Här blir det en hel dag i Tokyo innan jag förhoppningsvis kan avnjuta lite Wagyu i ANA Suites lounge. Därefter vidare i SFO i first, där jag tänker stanna 1-2 nätter. Letar Award för att ta mig hem därifrån också men inte hitta något ännu. Är dock inte orolig för detta då jag har relativt mycket poäng både hos Miles and More, Flying Blue och Eurobonus så det ska nog ordna sig.
Nu håller jag tummarna för att ANA verkligen hedrar sitt misstag och att sambon vill följa med!
Helt galet vilka plot-twists på detta, blir mycket spännande att se om bara de med original-bokning ifrån Jakarta får behålla biljetten, eller även vi som bokade om biljetten, eller om de som till och med fick vouchers på mer än de hade betalat även får behålla sina vouchers. Eller så blir vi alla snuvade på konfekten, verkar ju dock som de som flyger närmaste veckorna går säkra att de kan flyga iaf!
Jag förstår ju ANA, om de först tänkte att de skulle hedra detta, men sen inser de att folk bokar av och får för mycket pengar. Då förstår jag om de drar öronen åt sig.Helt galet vilka plot-twists på detta, blir mycket spännande att se om bara de med original-bokning ifrån Jakarta får behålla biljetten, eller även vi som bokade om biljetten, eller om de som till och med fick vouchers på mer än de hade betalat även får behålla sina vouchers. Eller så blir vi alla snuvade på konfekten, verkar ju dock som de som flyger närmaste veckorna går säkra att de kan flyga iaf!
Jag förstår ju ANA, om de först tänkte att de skulle hedra detta, men sen inser de att folk bokar av och får för mycket pengar. Då förstår jag om de drar öronen åt sig.