intuition
Medlem
Brussels Airlines, economy light
Jag blev auto-seatad på första rad i ekonomikabinen.
Lufthansa appen kunde inte utfärda boardingpass "due to e technical issue". "Try again or send it via email" var uppmaningen. Men appen kan bara försöka igen, inte skicka korten på annat sätt. Och försöka igen var inte lösningen.
www.brusselsairlines.com kunde maila BP som jag sedan kunde lägga till i google wallet. Digitalt BP säger inget om lounge eller prio security. Det printade boardingpasset har dock orden "FAST LANE"
Som nybörjare märker man bristerna i kommunikation och flöden extra tydligt.
Jag blev auto-seatad på första rad i ekonomikabinen.
Lufthansa appen kunde inte utfärda boardingpass "due to e technical issue". "Try again or send it via email" var uppmaningen. Men appen kan bara försöka igen, inte skicka korten på annat sätt. Och försöka igen var inte lösningen.
www.brusselsairlines.com kunde maila BP som jag sedan kunde lägga till i google wallet. Digitalt BP säger inget om lounge eller prio security. Det printade boardingpasset har dock orden "FAST LANE"
Som nybörjare märker man bristerna i kommunikation och flöden extra tydligt.