Åtminstone den CityJet jag flög med igår hade 16 och 17 som exit rowsVad gäller för nödutgångsraden i CRJ nu igen? SAS egen seatmap och expertflyer skiljer sig åt?
Rad 17 och även rad 16 = nödutgång?
SK2031 UME-ARN 24 Juni är flighten i fråga
Vad gäller för nödutgångsraden i CRJ nu igen? SAS egen seatmap och expertflyer skiljer sig åt?
Rad 17 och även rad 16 = nödutgång?
SK2031 UME-ARN 24 Juni är flighten i fråga
Hej,
Flyger hem från Bryssel, är rad 17 bättre än 16? om ja, varför?
15 och 16Jag har gjort misstaget tidigare att boka rad 17 i tron att detta är exit-row för att vid boarding upptäcka att rad 15 var just exit-row.
Baserat på bifogat seat-map, hur hade ni läst ut vilken rad som egentligen är exit-row, rent visuellt rad 15 men 16 och 17 har markeringen för exit-row?
Visa bifogad bild 128190
SAS har lite olika config på dina CRJ 900 så det kan skilja på olika individer. Men välj rad 16, det är mig veterligen ingen rad mellan två nödutgångsrader.Jag har gjort misstaget tidigare att boka rad 17 i tron att detta är exit-row för att vid boarding upptäcka att rad 15 var just exit-row.
Baserat på bifogat seat-map, hur hade ni läst ut vilken rad som egentligen är exit-row, rent visuellt rad 15 men 16 och 17 har markeringen för exit-row?
Visa bifogad bild 128191