jumbooze
Medlem
De köpte mina argument så jag sparade 165sgd på min rateÄnnu mera BS från Hilton, läste precis om en på FT som fått igenom sin claim med just hotelquickly.com
Nu mailade de och sa att detta var ren goodwill
Last edited:
De köpte mina argument så jag sparade 165sgd på min rateÄnnu mera BS från Hilton, läste precis om en på FT som fått igenom sin claim med just hotelquickly.com
Söker du via Trivago, eller använder du en annan sökmotor för att hitta billigaste priset?En ny BPG men denna gång gentemot Priceline. Tack vare mina skärmdumpar så fick jag igenom mitt pris. Givetvis var priset detsamma hos Hilton som Priceline när Hilton kollade. Men ett kompletterande mail med bilderna gjorde att priset sänktes omgående.![]()
Ibland Trivago, men oftast har jag hittat via Travelzoo.com Där måste du dock vara observant att det är ett pris som gäller för alla, och inte bara erbjuda om du är inloggad.Söker du via Trivago, eller använder du en annan sökmotor för att hitta billigaste priset?
Nästan som om de läser trådenMärkligt, gjorde en ny BPG idag och fick för första gången någonsin ett mail tillbaka omgående med ett ärendenummer! Återstår att se när svaret kommer.![]()
Mm, kunde inte annat än skratta!Nästan som om de läser tråden