Maja
Medlem
Har förstått det utifrån recensionerna. Inget bra val då jag har en bokning liggandes även där med andra ord?Var beredd på att vänta på hiss läääänge om du hamnar på DoubleTree Times sq West. Är ett skämt
Har förstått det utifrån recensionerna. Inget bra val då jag har en bokning liggandes även där med andra ord?Var beredd på att vänta på hiss läääänge om du hamnar på DoubleTree Times sq West. Är ett skämt
This hotel will soon be joining the Hilton Portfolio of Brands and is presently accepting reservations for arrival November 1, 2017 and beyond.
@taxvalp Hur nära inpå er bokade vistelse hörde Hilton av sig? Hur hörde de av sig?
Körde Hiltons officiella Twitterkonto och blev bara vidareskickad. De kunde inte göra något.De hörde av sig via mejl 10 dagar innan. Jag hade haft det på känn eftersom invigningsdatumet på hotellets sajt flyttades fram bit för bit.
Ett tips att är kontakta dem via Twitter där de brukar svara snabbt. Antingen det enskilda hotellet (om det finns på Twitter) eller Hiltons centrala konto.
Om du fått bokningen bekräftad från hotellet så lär dom göra som man gör om hotellet är fullbokat - turna till något annat hotell i närheten för samma summa pengar.Körde Hiltons officiella Twitterkonto och blev bara vidareskickad. De kunde inte göra något.
Mitt datum har också flyttats, men redan nu är det framflyttat en månad,var nog 1/9 från början, sen 1/10 och nu 1/11.
Min bokning ligger oförändrad. Får väl fortsätta och försöka få ett svar och en lösning på det hela. Att jag ska boka något annat nu känns märkligt.. priserna har skjutit i höjden och ligger ca $120+tax mer per natt. Har inte riktigt lust att betala den mellanskillnaden. Frågan är vad jag har för rättigheter i detta fall?
Min bokning ligger oförändrad. Får väl fortsätta och försöka få ett svar och en lösning på det hela. Att jag ska boka något annat nu känns märkligt.. priserna har skjutit i höjden och ligger ca $120+tax mer per natt. Har inte riktigt lust att betala den mellanskillnaden. Frågan är vad jag har för rättigheter i detta fall?