@taxvalp Hur nära inpå er bokade vistelse hörde Hilton av sig? Hur hörde de av sig?
Jag vet redan nu att jag inte kommer kunna bo på mitt hotell (enligt hemsidan öppnar det första 1/11 och jag har en bekräftad bokning från 27/10-2/11.
Har avvaktat men ingen har hört av sig. Försökte använda deras kontaktformulär på hemsida för att söka kontakt och föreslog alternativa hotell. Får error när jag skickar iväg formuläret om att det är för långt (har hållit mig inom angivna tecken som står specade). Vet med andra ord inte om det går iväg. Söker kontakt via Twitter DM för att höra vart jag ska vända mig. Får bara tillbaka att de inte kan göra något, ringt ett 1-800-nr till online bokningen. Påpekar att det blir något omständigt från Sverige och får efter många om och men en adress till Corporate Office.
Fick idag ett "icke svar" där de bara säger att de beklagar att ingen har hört av sig och att de inte kan omboka mig utan jag får ringa kontoret i Sverige.
020 796 551 är numret men jag får bara ett meddelande om att numret ej kan nås från min telefon. Har provat med två olika mobilabonnemang men kan ej komma fram. Fungerar det för er?
Tips på hur jag går vidare? Är HHD om det nu spelar någon roll.