Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Hade en period då jag alltid på varje inköp sökte efter vilken cashback-sida som gav högst % och hade jag inget konto där så reggade jag mig. Men tröttnade efter ett tag på dåliga sidor och minimumbelopp för utbetalning. Kör sedan ett antal år uteslutande med TopCashBack (US/UK), Quidco (UK) och Shoop (DE).

Stabila, tracking funkar så gott som alltid och inga problem med utbetalningar.

Gjorde en sökning på flygcity och fick upp denna business class sida! Så skrev här då! Finns det nån sida så som tar upp detta ämne så tar jag givetvis bort den! Men hittar ingen Hjälp
Om du vill ha hjälp med att hitta en lämplig biljett till Austin rekommenderar jag att du startar en ny tråd och kopierar och klistrar in mallen som finns här: Letar du efter flygbiljett? Använd den här frågemallen när du startar en ny tråd | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor. Om du vill klaga på att Flygcity ger ett felmeddelande vid bokning så testa Trustpilot och/eller Tripadvisor. Det finns en tråd här på BC som handlar om varför man inte ska boka via resebyråer (Varför ska man inte boka via resebyrå? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor), men i ditt fall så gick det ju inte att boka alls så jag vet inte om ditt klagomål passar där (att avråda någon ifrån att boka via en resebyrå när det inte går att boka via resebyrån känns ju konstigt).

Jadå det funkade, fick nästan 100USD till min Paypal

Jag har urusel erfarenhet av IHG och Topcashback (både UK och USA) och tänkte prova något annat
Mrrebates, ebates/rakuten eller Quidco. Problemet är att om samtliga dessa finns det de som säger att de har problem med IHG
men värst verkar det vara med Topcashback

Jag har urusel erfarenhet av IHG och Topcashback (både UK och USA) och tänkte prova något annat
Mrrebates, ebates/rakuten eller Quidco. Problemet är att om samtliga dessa finns det de som säger att de har problem med IHG
men värst verkar det vara med Topcashback
Jag bokar sällan IHG numera utan mest Hilton och då kör jag på Topcashback uk

Toppen