Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Någon annan (@Homer ?) som har fått återbäring via Avis (oavsett sida)? Jag la en hel del bokningar via Cashbacker men insåg i efterhand att i det finstilta står att ingen återbäring utgår om en AWD tillämpas, vilket ju sker automatiskt via Avis Eurobonus-sida.
Jag fick återbäringen nekade, det står så här:
"Avbokad beställning eller otillåten rabattkod alt. så har köpet spårats till konkurrerande källa med samma typ av spårningsteknik. Duplicering (se FAQ)"
Screenshot20180831 01 Avis.png

Bokade nyligen Radisson Blu via cashbacker. Lite orolig för om det kan förstöra rewards-intjäning och chans till uppgradering.

Har inte gjort detta tidigare, är det någon som vet om detta dubbeldippande funkar? Annars kanske jag borde avboka och boka om utan cashbacker.

Har Gold på Radisson (kan man säga CCG numera? Kanske RRG?)

Bokade nyligen Radisson Blu via cashbacker. Lite orolig för om det kan förstöra rewards-intjäning och chans till uppgradering.

Har inte gjort detta tidigare, är det någon som vet om detta dubbeldippande funkar? Annars kanske jag borde avboka och boka om utan cashbacker.

Har Gold på Radisson (kan man säga CCG numera? Kanske RRG?)
Kan inte uttala mig specifikt om cashbacker men det fungerar utmärkt med refunder och man får både poäng och förmåner.

Finns några andra cashbacksidor som jag har använt: mybonus.se och rewardnetwork.se. De flesta har ungefär samma % cashback men Reward Network har mer.

Ja, top cashback, det är inte alla butiker som funkar om man inte har engelskt bankkonto men många och ibland är det riktigt bra med signup bonus och vissa kampanjer som när de hade kampanj på IHG hotellbokningar så blev det bra med cashback
Utbetalning via paypal

Jag har en del pengar som blivit liggande av den anledningen och det slog mig att man borde kunna överföra dem till
Revolut, Monese etc.

Toppen