Andreas.Net
Medlem
100000 status miles med Air Berlin, svårt men inte omöjligt....Det är ju 50 dagar kvar - en av er får väl helt enkelt ta och flyga ihop ett Emerald under den tiden.![]()
100000 status miles med Air Berlin, svårt men inte omöjligt....Det är ju 50 dagar kvar - en av er får väl helt enkelt ta och flyga ihop ett Emerald under den tiden.![]()
Varför inte ta en enklare rutt? 100k miles är rätt mycket att flyga in och du kan får OWE betydligt enklare än så.100000 status miles med Air Berlin, svårt men inte omöjligt....![]()
Vad skulle bli det enklaste ?Varför inte ta en enklare rutt? 100k miles är rätt mycket att flyga in och du kan får OWE betydligt enklare än så.
Om du skaffar Airberlin Topbonus Visa Plus i Tyskland och sedan handla 100.000 EUR kan du uppnå Airberlin Topbonus Platinum (oneworld Emerald) direkt, utan att flyga en enda gång.Vad skulle bli det enklaste ?
Flyg till HNL samt ett par flighter till så har du ett BAEC Gold.Vad skulle bli det enklaste ?
Blir nog i varje fall billigare att flyga...Om du skaffar Airberlin Topbonus Visa Plus i Tyskland och sedan handla 100.000 EUR kan du uppnå Airberlin Topbonus Platinum (oneworld Emerald) direkt, utan att flyga en enda gång.
topbonus - airberlin Visa Card
topbonus - Platinum Card advantages
Jag är lite i panik, har sagt till @Gustav Jonsson att boka biljett, det löser sig sa jag! Det var efter lite GT med lime. Hur ser det ut kan någon gästa @Gustav Jonsson? Min heder är satt på att ordna detta!!!!![]()
Tror @011430121 jobbar undercover för BA. Han lurade på mig en uppgradering nyss, nu sitter jag på 04F på utvägen (BA777) och 02D på hemvägen (BA786).