Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23

Attans att jag inte kan hänga med, har flygit rätt mycket i mina dagar men har exakt 0 flygningar med BA!
Nåja, det kommer kanske fler chanser om ni sköter er. :)

Jag är lite i panik, har sagt till @Gustav Jonsson att boka biljett, det löser sig sa jag! Det var efter lite GT med lime. Hur ser det ut kan någon gästa @Gustav Jonsson? Min heder är satt på att ordna detta!!!!:(

Hade inte tänkt skriva innan då jag inte varit säker på om jag kan åka. Jag har bokat och som baec gold kan jag gästa @Gustav Jonsson om jag inte får förhinder. Dock landar jag inte förrens 13:10 från MAN. Har aldrig träffat någon livs levande bc:are så ser fram emot detta.

Hade inte tänkt skriva innan då jag inte varit säker på om jag kan åka. Jag har bokat och som baec gold kan jag gästa @Gustav Jonsson om jag inte får förhinder. Dock landar jag inte förrens 13:10 från MAN. Har aldrig träffat någon livs levande bc:are så ser fram emot detta.
Vad trevlig, vår vän @Gustav Jonsson landar nog runt 13.30 så detta passar perfekt, @trekker du räddar min heder!

Woho! Du har räddat @011430121 :D
--------------------------------------------------------

Men hur blir det med stackars @Andreas.Net?
Han frågade ju om plats före mig. :confused:

Woho! Du har räddat @011430121 :D
--------------------------------------------------------

Men hur blir det med stackars @Andreas.Net?
Han frågade ju om plats före mig. :confused:
Då jag inte är helt säker på om jag kan åka då jag eventuellt kommer behöva åka på annan resa så ville jag inte lova gästning till någon som inte bokat. Men visst, bokar @Andreas.Net och jag åker kan jag gästa in honom istället.

Då jag inte är helt säker på om jag kan åka då jag eventuellt kommer behöva åka på annan resa så ville jag inte lova gästning till någon som inte bokat. Men visst, bokar @Andreas.Net och jag åker kan jag gästa in honom istället.
Jag kommer inte kunna åka, jag var sugen på det men jag kommer ha rätt många andra resor runt denna helg så är det bäst att hålla sig hemma, tack ändå hoppas ni får kul, hoppas det blir något till hösten, i så fall skall se till att komma med.

/A

Toppen