Har du räknat in att @Jakob Österberg behöver en plats då?Om jag har räknat rätt så finns det en plats kvar som du är mer än välkommen att ta![]()
Kanske borde skrivit rakt ut att gästning behövs.
Har du räknat in att @Jakob Österberg behöver en plats då?Om jag har räknat rätt så finns det en plats kvar som du är mer än välkommen att ta![]()
Ok, skall ta en förhandling här hemma, min fru tycker att det är lite galenskap att bara åka över dagenOm jag har räknat rätt så finns det en plats kvar som du är mer än välkommen att ta![]()
Ok, skall ta en förhandling här hemma, min fru tycker att det är lite galenskap att bara åka över dagen![]()
Hade missat Jakob Österberg.Har du räknat in att @Jakob Österberg behöver en plats då?
Kanske borde skrivit rakt ut att gästning behövs.
Ok, jag behöver gästning eftersom jag bara har OW Sapphire, jag håller lite utkik om det dyker upp någon mer som skall med som har Emrald.Hade missat Jakob Österberg.
Så det är kanske så att alla platser är tagna just nu.
låter som en strålande ide. Vi vill ju att alla ska kunna hänga medOk, jag behöver gästning eftersom jag bara har OW Sapphire, jag håller lite utkik om det dyker upp någon mer som skall med som har Emrald.
Ok, skall ta en förhandling här hemma, min fru tycker att det är lite galenskap att bara åka över dagen![]()
Jag är inne på lite samma tanke, men om jag inte kan bli gästad så är det ju lite surt...Vågar man boka flyg utan bekräftat gästning och hoppas på att det dyker upp en till Guldinnehavare?
Vill ju inte missa träffen!![]()
Jag är inne på lite samma tanke, men om jag inte kan bli gästad så är det ju lite surt...![]()