Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Jag får 995DKK per flight CPH-LHR-CPH, är bokad i ET och väntar tills fönstret öppnas för att boka sätet då jag avvaktar med AB status match tills jag har mer användning för statusen.
995 DKK är ca 1.250 SEK.

Om det var jag skulle spara 1.250 SEK för köp av någon Qatar Airways Business class kampanj istället för att spendera dem till uppgradering på intra Europa flygning som är dessutom kortare än 2 timmar.
Om du har absolut behov av 40 TP är det helt annan sak men annars känns det som bortkastade pengar.

995 DKK är ca 1.250 SEK.

Om det var jag skulle spara 1.250 SEK för köp av någon Qatar Airways Business class kampanj istället för att spendera dem till uppgradering på intra Europa flygning som är dessutom kortare än 2 timmar.
Om du har absolut behov av 40 TP är det helt annan sak men annars känns det som bortkastade pengar.
Absolut, jag sa bara att det var det erbjudandet jag fick, inte att det var något som jag skulle överväga. Jag har just nu 0 TP och har samlar mina miles hos AA så jag tror inte jag ska hugga på "erbjudandet". Kanske om det var 1000SEK för t/r...

ping @Senator
Skærmbillede 2015-04-16 kl. 16.03.01.png

Toppen