Christian R
DYKWIA
Nyt link: Galleries First april 2015 - Google RegnearkGår inte att ändra i det. View-only.![]()
Du, @Gustav Jonsson og @Magino er tilføjet!
Nyt link: Galleries First april 2015 - Google RegnearkGår inte att ändra i det. View-only.![]()
Der er en lækker transfer security! Ellers er det vist lige til.Synd @Senator!
Jag flyger ju normalt inte BA, hur funkar det på LHR? Ankommer man T5 och kan gå direkt till Lounge eller behöver man gå ut och in igen?
Som eftersläntrare ställer jag mig vid ingången till loungen och hoppas på att vänlig "gästare" dyker upp![]()
Synd @Senator!
Jag flyger ju normalt inte BA, hur funkar det på LHR? Ankommer man T5 och kan gå direkt till Lounge eller behöver man gå ut och in igen?
Som eftersläntrare ställer jag mig vid ingången till loungen och hoppas på att vänlig "gästare" dyker upp![]()
Hvis nogen mente det seriøst med at købe taxfree champagne, så er jeg på Gardermoen fra 15-19 og kan have et par flasker med til Arlanda!
Jag har uppgraderat till CE på utresan, så jag klarar mig. Dessutom har jag insett att vi flyger ganska jädra tidigt, så jag kommer nog inte att behöva mer än vad jag får på planet. Varför verkar det alltid så smart att boka den tidiga flighten när man bokar..?