Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Synd @Senator!

Jag flyger ju normalt inte BA, hur funkar det på LHR? Ankommer man T5 och kan gå direkt till Lounge eller behöver man gå ut och in igen?

Som eftersläntrare ställer jag mig vid ingången till loungen och hoppas på att vänlig "gästare" dyker upp :D

Hvis nogen mente det seriøst med at købe taxfree champagne, så er jeg på Gardermoen fra 15-19 og kan have et par flasker med til Arlanda!

Synd @Senator!

Jag flyger ju normalt inte BA, hur funkar det på LHR? Ankommer man T5 och kan gå direkt till Lounge eller behöver man gå ut och in igen?

Som eftersläntrare ställer jag mig vid ingången till loungen och hoppas på att vänlig "gästare" dyker upp :D

Du följer skyltarna för Flight Connections och sedan kommer du upp i T5 north security. Därifrån går du genom hela terminalen till South Lounges och åker upp för rulltrappan. Väl uppe på mellanplan svänger du höger in genom dörren och då kommer du att ha GF till vänster och CCR till höger samt Elmis "SPA" rakt fram. I det här läget är det lämpligt att kontakta någon så att vi kan släppa in dig ifall du inte kommer samtidigt som alla andra.

Hvis nogen mente det seriøst med at købe taxfree champagne, så er jeg på Gardermoen fra 15-19 og kan have et par flasker med til Arlanda!

Jag har uppgraderat till CE på utresan, så jag klarar mig. Dessutom har jag insett att vi flyger ganska jädra tidigt, så jag kommer nog inte att behöva mer än vad jag får på planet. Varför verkar det alltid så smart att boka den tidiga flighten när man bokar..?

Toppen