Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

Hur såg det ut gällande UPGR i MMB? Jag gillar inte ET och flyger helst CE ;)

Vet inte än - det måste ju gå 48h (eller är det 24h?) innan man får erbjudanden där numera. Men det är ju tveksamt om det är en uppgrade att flytta till CE. Jag sitter redan i "förstaklass" (dvs nödutgång) och för pengarna det kostar att flytta till CE så kan jag köpa rätt bra skumpa och ta med mig.

Korrigering: MMB låter mig uppgradera. Till det facila priset av 9759 T/R. Skulle inte tro det...

Vet inte än - det måste ju gå 48h (eller är det 24h?) innan man får erbjudanden där numera. Men det är ju tveksamt om det är en uppgrade att flytta till CE. Jag sitter redan i "förstaklass" (dvs nödutgång) och för pengarna det kostar att flytta till CE så kan jag köpa rätt bra skumpa och ta med mig.

Det är 48 timmar som gäller nu för tiden

Apropå skumpa. Det råkar händelsevis inte vara så att BA valde att fira in 2015 med att byta champagnen ombord, eller är det fortfarande samma som på Norwegian?

Jag är med på det här (igen)! - om någon kan gästa mig med mitt fattiga silverkort!
Det finns fortfarande kvar platser från Arlanda i ekonomi till hyfsat pris ser jag (intressant att ditresa på lördagen dock ser väldigt populär ut, det är redan fullt på eftermiddagen). Jag undrar vad som gör denna helgen så populär, det gäller nog att snabba sig med bokningen här....

Toppen