Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18

fcx

Medlem
Bara för att fylla upp gästlistan lite. Jag och @Jan Petterson är med (så kan inte gästa in någon annan, men behöver heller ingen gästning).

Planen är förmodligen att åka ut redan på fredag kväll och sedan BA 786 i Club hem. Alternativt ut på lördag morgon.

I vanlig ordning har Park Inn riktigt bra priser fredag->lördag. 40 GBP plus 5000 p. Där är dessutom baren riktigt bra efter renoveringen :)
 
Hvordan så det ud med opgraderinger i Manage My Booking sidste år? Havde alle der havde lyst til det mulighed for at opgradere?
Min rejsepolicy siger normalt "Højest tilgængelige kabineklasse", men med en pris på mere end 10.000 SEK for en retur samme dag, nærmer vi os et niveau hvor den kan fraviges...

Er for øvrigt OW Saphire hvis det hjælper nogen :)
(Jeg er med på det ikke hjælper ift. GF)
 

fcx

Medlem
Hvordan så det ud med opgraderinger i Manage My Booking sidste år? Havde alle der havde lyst til det mulighed for at opgradere?
Min rejsepolicy siger normalt "Højest tilgængelige kabineklasse", men med en pris på mere end 10.000 SEK for en retur samme dag, nærmer vi os et niveau hvor den kan fraviges...

Er for øvrigt OW Saphire hvis det hjælper nogen :)
(Jeg er med på det ikke hjælper ift. GF)

Uppgraderingspriserna har väl generellt gått upp och tillgängligheten gått ner. Eftersom det är minimum-stay lördag-söndag på billig business kan det löna sig att boka två round-trip och slänga returerna (i economy) eller saxa biljetterna och få en gratishelg i London.
 

nota bene

Medlem
FYI är det en FT-do i Leeds denna kväll om någon funderar på att kombinera. Jag har inte själv listat ut hur jag ska göra då jag behöver vara i AMS kring denna helg, men kanske kan komma ett tag.

Är OWE så kan gästa om jag kommer, men jag kommer inte att vara med på era flygningar.
 
Toppen